Sketch

Förlåt för att det har varit tomt här, den här veckan har varit väldigt intensiv. Min kör är värdkör för ett "event" som heter Young Chatedral Voices och det har kommit sex olika körer från sex olika länder. Vi har haft repetitioner alla dagar förutom i måndags denna vecka. Nästa vecka blir det bättre. 
Idag gjorde jag iallafall en liten sketch  av min lillebror Nils:  
Han ser väldigt arg ut men jag kan informera er att han var det när jag ritade av honom ;) 
Som ni kanske ser har jag en lite ny design men den ser jättekonstig ut i mobilen så jag ska fixa det.  


Kommentarer
alice

det är temat som är konstigt, det är inte anpassat för mobiler typ. men vi ska fixa det när vi ses sen ;)

Svar: Ja det blir bra! :)
creativein.blogg.se

2013-10-20 @ 10:33:05
URL: http://alicemartinson.blo.gg
Hanna och Vilma

Hej fina du! Nu är tävlingen om att bli dagens blogg avslutad! Kika in på bloggen och se om du blev den lyckliga vinnaren! Kram :)

2013-10-20 @ 21:08:38
URL: http://twoteenagers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

creativein.blogg.se

Sofia Martinson

RSS 2.0