Förklaringar till vissa saker

Hej nu tänker jag göra ett inlägg där jag förklarar vissa saker!
Varför jag inte vill visa mitt ansikte i bloggen? Det finns två anledningar: Den första är att jag bestämde att bloggen inte skulle handla om mig så mycket utan mest om mina intressen. Den andra anledningen är att jag vill inte att mitt ansikte ska ligga ute på internet så att "hela världen" kan se det! ;)

Varför ser designen konstig ut i mobilen? Jo designen jag har nu är typ inte anpassad för mobiler men jag ska troligtvis göra en helt annan design på höstlovet med min kusin Alice! (Kolla in hennes blogg Alicemartinson.blo.gg)
 

Ja det var det. Nu ska sångfågeln åka och sjunga! :D


Kommentarer
Emilia

Nu är vinnaren av dagens blogg avslutad.
Klicka gärna in min blogg för att se om
du vann! :)

Kram! :)

emiliiia.blogg.se

2013-10-24 @ 17:03:33
URL: http://emiliiia.blogg.se
alice

japp, det ska bli skitkul!

2013-10-24 @ 21:23:40
URL: http://alicemartinson.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

creativein.blogg.se

Sofia Martinson

RSS 2.0